Tuesday, December 27, 2011

Umi..,Surat ini. Khas untuk Umi ..^_^..

Bismillahirrah manirrahim..
Ya Habibati Umi,

Umi, di dalam kalbuku tercari-cari cahaya,
Akhirnya kau temani sinar ceria diraut wajahmu,
Andai dalam fana' ini mampu berkata-kata, 
Sudah tentu pujian buat dirimu,

Di waktu itulah aku insan yang bertuah,
Hanya ibu sepertimu,




Umi, sungguh, aku lemah mengharungi segala ranjau dunia,
Umi, kau bimbing aku untuk menuju cahaya Ilahi~,
Umi, aku ingin menjadi sepertimu yang berada 
dalam ketenangan, menghadapi hidup yang mencabar ini,


Umi, aku bersyukur dapat menjadi anakmu, 
ku harap kitakan terus bersama, hadapi suka dan duka,
Umi, maafkanlah daku jikaku melukaimu,

Moga ikatan kekeluargaan yang dibina kekal hingga ke Syurga...,

Umi, senyum tawamu telah menghiburkanku,
Memori indah kita bersama selama 16 tahun akan terus bersemadi.

KAU ADALAH IBU DUNIA & AKHIRAT

Semoga Allah memberkati hubungan kita yang mulia ini. Amiieeen. 

No comments:

Post a Comment