Sunday, August 12, 2012

DiRiKu TeRaSa KuRaNg.....

Ya Allah...Aku merayu...
Ya Allah...Sungguh Engkaulah Illahku...

Sungguh Engkaulah Rabku.., 

Sungguh aku terlalu mencintaiMu..., 

aku terlalu mencintaiMu...Ya Allah...,

akan tetapi...hamba sering alpa dan lalai dlm mengingatiMu...

maka ampunilah daku....Ya Allah..., Sungguh, aku ini terlalu banyak kekurangan dan kelemahan,

maka Engkau perbaikilah diri ini untuk menjadi hambaMu yang Solehah... 

dan Engkau masukkanlah hamba ke dalam FirdausMu bersama kekasihMu...Muhamad saw....,

Ya Ilahi..., Engkau perelokkanlah budi pekertiku & perelokkanlah 'amalanku pdMu...

Ya Ilahi.., Engkau percantikkanlah apa yang kurang pada diriku ini..Ya Allah...

Sungguh, hanya kpdMu aku menyembah....& hanya kpdMu aku mohon pertolongan... 

No comments:

Post a Comment