Wednesday, July 2, 2014

Mohon .... :'(

Ramadhan Kareem...!!
Moga semua dalam rahmat dan kasih-sayangNya sentiasa ^_^.

Jom kita banyakkan membaca doa ini



Di kesempatan di bulan berkah ini dan dengan kasihan drpd pembaca semua, ingin saya minta sedikit bantuan pada kalian. Akan tetapi, sebelum saya minta tolong, izinkan saya cerita secara ringkas mengenainya. 

Alhamdulillah, saya dikurniakan seorang ibu yang solehah, muslehah, dan juga merupakan seorang Hafizatul Quran. Saya teramat bangga dengan beliau kerana banyak sangat pengorbanan yang telah disumbangkan kepada kami sekeluarga dan juga Ummah hari ini. Beliau juga merupakan seorang Mudirah (pengetua) di sebuah Maahad Tahfiz Al-Aqsa . Allah izin, pada bulan Mac ini, beliau telah dimasukkan ke Hospital Serdang dan Hospital Kuala Lumpur hampir sebulan lebih. Alhamdulillah, kini, beliau telah dikeluarkan drpd Hospital. Akan tetapi, kesihatannya masih lagi tidak stabil, dan Allah izin, sekarang, ibu ku ; Sharifah Nurulhuda binti Syed Ibrahim sedang menahan sakitnya yang teramatlah perit di seluruh tubuh beliau. 

Ditambah lagi, saya sebagai anak sulong kepada beliau dan tidak lama lagi , saya akan menghadapai peperiksaan besar iaitu Sijil Tinggi Islam Malaysia(STAM).

Oleh demikian, dengan prihatin dan kasih-sayang kalian, saya ingin minta tolong agar doakan utk ibu ku; Sharifah Nurulhuda cepat sembuh drpd penyakitnya itu dan saya dapat MUMTAZ dalam STAM pada tahun ini serta Allah membantu pengurusan di Maahad Tahfiz Al-Aqsa yang kini, kami sedang mencari dana utk membeli rumah sewa(iaitu tempat Tahfiz beroperasi dan sudah berdaftar di bawah JAIS) drpd dijual kepada orang lain. 




InsyAllah, pada 7/7 ini, saya ada exam syafawi STAM. Mohon doa drpd semua agar diri ini dipermudahkan segala urusan, dan lancar ber'syafawi' nanti. 


Maahad Tahfiz Al-Aqsa


Wallahu'a'lam. Ma'assalamah :)

Ramadhan Mubarak semua ^_-. 





1 comment:

  1. Thanks for writing such a good article, I stumbled onto your blog and read a few post. I like your style of writing. wordpress web design company

    ReplyDelete